نوشته شده توسط : shbi

مسجد سلطان احمد استانبول

این مسجد که در شهر استانبول واقع شده است در سال 1916 میلادی به دستور سلطان احمد اول ساخته شد و پس از مرگ ایشان او را در همان مسجد دفن کرده و مسجد به نام او سلطان احمد نامگذاری شد این مسجد در یکی از قدیمی ترین مناطق استانبول واقع شده است.مسجد سلطان احمد استانبول در نزدیکی کاخ توپکاپی واقع شده است و تا ساحل بسفر فقط چند قدم فاصله دارد.مناره های زیبای مسجد از دریا در حال درخشش هستند این مسجد بزرگ دارای شش مناره است که در مقابل کلیسای ایاصوفیه بنا شده است 

مسجد سلطان احمد استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنیهای استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

هتل کلال آگا کوناگی استانبول Celal Aga Konagi Istanbul

این هتل 5 ستاره استانبول بسیار با شکوه و مجلل است و در منطقه شهزاده باشی قرار گرفته است در موقعیتی عالی واقع شده است و دسترسی راحت به جاذبه های توریستی و تجاری شهر دارد این هتل کلال آگا کوناگی استانبول تا مسجد کبود و بازار بزرگ بیست دقیقه پیاده فاصله دارد.و ایستگاه مترو فقط چند قدم تا هتل کلال آگا کوناگی استانبول فاصله دارد .هتل تا فرودگاه پانزده کیلومتر فاصله دارد هتل دارای لوکس ترین و مدرن ترین امکانات رفاهی است .هتل کلال آگا کوناگی استانبول دارای 87 اتاق و سوئیت استاندارد است هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر سرپوشیده و روباز،آرایشگاه،حمام ترکی،صرافی ،اینترنت پر سرعت ،رستوران،کافی شاپ و سالن بدنسازی است

 هتل کلال آگا کوناگی استانبول

هتل کلال آگا کوناگی استانبول

هتل کلال آگا کوناگی استانبول

هتل کلال آگا کوناگی استانبول

 

هتل بیز جواهر شیشلی استانبول (Biz Cevahir Hotel)

این هتل 5 ستاره لوکس در مرکز شهر استانبول واقع شده است هتل بیز جواهر شیشلی استانبول در موقعیتی عالی قرار گرفته است و به همه نقاط شهر از قبیل فروشگاهها و مراکز خرید،جاذبه های تفریحی و توریستی ،رستوران و کافه ها دسترسی راحت دارد.هتل دارای صدو چهار اتاق شیک و مبله شده است.اتاقهای هتل دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون ال سی دی با ماهواره،سیستم تهویه مطبوع،اینترنت بی سیم رایگان ،مینی بار و رستوران است.همچنین هتلبیز جواهر شیشلی استانبول دارای استخر سرپوشیده ،سالن ورزشی،سالن ماساژ،مرکز اسپا،سونا و حمام ترکی است پارکینگ هتل ظرفیت پنجاه خودرو را دارا می باشد

هتل بیز جواهر شیشلی استانبول

هتل بیز جواهر شیشلی استانبول

هتل بیز جواهر شیشلی استانبول

هتل ریتز کارلتون استانبول

این هتل 5 ستاره در مرکز شهر و در میدان تکسیم استانبول واقع شده است هتل دارای امکاناتی از قبیل سونا،جکوزی،استخر سرپوشیده،حمام ترکی،صرافی و،رستوران و بار و پارکینگ اختصاصی می باشد اتاقهای هتل دارای امکاناتی از قبیل ماهواره،حمام،سشوار،تلویزیون ال سی دی،سیستم تهویه مطبوع،گاو صندوق و یخچال است.

هتل ریتز کارلتون استانبول

هتل ریتز کارلتون استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

کدام جاذبه‌ها گردشگران را به ترکیه می‌کشاند؟

3میلیون و 760 هزار نفر فقط از کاخ توپکاپی دیدن کردند!

شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۵ ب.ظ
ترکیه آنلاین: حرمسرای سلاطین عثمانی یکی از بخش‌های مهم کاخ توپکاپی بود که کسی اذن دخول به این حریم ممنوعه را نداشت.



فضای نابسامان سیاسی خاورمیانه تاثیر منفی بسزایی بر تعداد مسافران تور استانبول داشته که کشورهای منطقه را به عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند؛ اما به نظر می‌رسد این حساب و کتاب‌ها در مورد ترکیه چندان درست از آب درنیامده است.



طبق آمارها، تا پایان سال جاری میلادی ۴۲ میلیون گردشگر راهی ترکیه خواهند شد. این رقم نسبت به ۱۰ میلیون گردشگری که در سال ۲۰۰۰ به ترکیه رفتند، رشد چشمگیری را نشان می‌دهد. استانبول هفتمین مقصد گردشگری جهان پایتخت فرهنگی و اقتصادی کشوری است که با موزه‌ها و جاذبه‌های فریبنده‌اش گردشگران نقاط مختلف جهان را به سوی خود فرا می‌خواند.(آنکارا پایتخت سیاسی ترکیه است.)

به گزارش ایسنا، وزارت فرهنگ ترکیه با بررسی آمارهای هشت ماه نخست سال ۲۰۱۴ اعلام کرده در این مدت ۲۰ میلیون و ۲۶۹ هزار بازدیدکننده از موزه‌های این کشور دیدن کرده‌اند. این رقم در سال گذشته به ۲۹ میلیون و ۴۸۱ هزار رسیده بود. در این گزارش ۱۰ موزه و مکان تاریخی که بیش از دیگر جاذبه‌های ترکیه مورد توجه گردشگران بوده‌اند را معرفی می‌کنیم:

۱-کاخ توپکاپی- استانبول (سه میلیون و ۷۶۰ هزار بازدیدکننده)

کاخ توپکاپی از قصرهای معروف امپراتوری عثمانی است که به مدت ۴۰۰ سال مرکز اداری این امپراطوری بود. «سلطان محمد فاتح» در ۱۴۵۹ دستور ساخت این قصر را داد و کار ساخت آن در سال ۱۴۶۵ به پایان رسید. این قصر بین شاخ طلایی و دریای مرمره در استانبول واقع شده و چشم‌اندازی بسیار عالی به تنگه بسفر دارد.

در سال ۱۸۵۳ «سلطان عبدالمجید» تصمیم گرفت محل اقامتش را به قصر تازه‌ساز دلمه باغچه منتقل کند که نخستین کاخ مدل اروپایی شهر بود. امروز قصر توپکاپی (توپقاپی) به موزه تبدیل شده و از جذاب‌ترین جاذبه‌های توریستی ترکیه ‌است. در این موزه بسیاری از آثار ادبی و هنری ایران نیز نگه داشته می‌شود. در این کاخ‌موزه آثاری همچون لباس پیامبر اسلام (ص)، شمشیرهای مختلف او، دندان، مو، کفش او و ... نگهداری می‌شود.

۲-مسجد ایاصوفیه - استانبول (سه میلیون و ۲۹۸ هزار نفر)

ایاصوفیه کلیسای مسیحیت شرق بود که در دوره امپراطوری بیزانس در سال ۵۳۲ میلادی به دستور «کنستانتین اول» ساخته شد و سپس در قرن ششم توسط «جاستنیانوس» مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت. این کلیسا نخست، کلیسای بزرگ نام گرفت. پس از فتح استانبول، «سلطان محمد دوم» دستور داد کلیسای ایاصوفیه را به مسجد تبدیل کنند. بعدها آیاتی از قرآن به خط «مصطفی چلبی» در دیوارها و سقف ایاصوفیه نگاشته شد؛ علاوه بر این لوحه‌هایی دور تا دور سقف ایاصوفیه نصب شد که در آن نام الله، محمد، ابوبکر، عمر، عثمان، علی، حسن و حسین نوشته شده بود. پس از اعلام حکومت جمهوری در ترکیه و به قدرت رسیدن «آتاترک»، ایاصوفیه به موزه تبدیل شد و تا امروز به همین شکل باقی ‌مانده ‌است.

۳-موزه مولانا- قونیه (دو میلیون و ۴۶ هزار بازدیدکننده)

یکی از دیدنی‌های مهم شهر قونیه  براي مسافران تور استانبول موزه مولاناست. «سلطان العلما» پدر مولوی در سال ۱۲۳۱ میلادی در این مکان به خاک سپرده شد و بعد از مرگ وی عده‌ای از دوست‌داران به حضور مولانا می‌رسند و از ایشان می‌خواهند که بر روی قبر پدرش مقبره‌ای بسازند، اما او با گفتن این‌که «آیا غیر از گنبد آسمان مقبره دیگری نیز وجود دارد؟» پیشنهاد آن‌ها را رد میکند.

بعد از مرگ مولانا پسرش «سلطان ولد» اقدام به ساخت مقبره در این محل می‌کند. این مقبره چهار ستونی توسط معمار «بدرالدین تبریزی» در مقابل پرداخت ۱۳۰۰۰۰ درهم سلجوقی ساخته شد. این مقبره و درگاه در سال ۱۹۲۶ تحت عنوان موزه آثار عتیقه قونیه فعالیت خود را شروع کرد و در سال ۱۹۵۴ نام آن به موزه مولانا تغییر یافت. مساحت موزه و حیاط آن حدود ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع است که این میزان با اضافه شدن مجموعه گل باغچه به ۱۸ هزار مترمربع افزایش یافت. ورودی حیاط موزه از در درویشان است.

۴-حرمسرای قصر توپکاپی - استانبول (۶۲۱ هزار و ۶۶۷ بازدیدکننده)

حرمسرای سلاطین عثمانی یکی از بخش‌های مهم کاخ توپکاپی بود که کسی اذن دخول به این حریم ممنوعه را نداشت. این محوطه در اواخر قرن ۱۶ میلادی به صورت بنایی هزارخم متشکل از سراهایی با ۳۰۰ اتاق کاشیکاری‌شده و فضاهای سبز و باغ‌های فواره‌دار ساخته شد. در این حرم بالغ بر یک‌هزار زن و کودک و برده سیاه زندگی می‌کردند که در میان آنان دختران یهودی و مسیحی هم بودند که یا به کنیزی گرفته شده و یا از طرف مقامات دولتی کشورهای دیگر به سلطان هدیه داده شده بودند .

۵-موزه «بابانوئل» - آنتالیا (۵۳۲ هزار و ۳۹۱ بازدیدکننده)

«بابانوئل» که در اکثر کشورهای اروپایی به نام «سانتا کلاوس» معروف است، مردی روحانی به نام «سن نیکلاس» بود که در آناتولی زندگی می‌کرد. ریشه این باور در سرزمین‌های اسکاندیناوی از شخصیت بسیار قدیمی آن‌ها گرفته شده، در صورتی‌که در سرزمین حقیقی وی یعنی سواحل مدیترانه هیچ‌گاه برف نمی‌بارد. مهم نیست که این امر تا چه حد به واقعیت نزدیک باشد، به هر صورت در سرزمین‌های مسیحی، بابانوئل خصوصا محبوب بچه‌هاست و کلیساهای متعددی به نام وی نام‌گذاری شده‌اند.

کلیسای پرتردد «بابانوئل» (سانتا کلاوس) شهر آنتالیای ترکیه در قرن چهارم بصورت تک‌گنبد بود. در قرن هشتم یک قلعه صلیب‌مانند به بخش شمالی آن اضافه شد. این جاذبه گردشگری محل نگه‌داری تکه استخوان‌ها و اشیائی است که گفته می‌شود به سن نیکلاس تعلق دارند.

۶-موزه حاجی بکتاش ولی نوشهیر (۴۶۹ هزار و ۹۳۲ بازدیدکننده)

«حاجی بکتاش ولی» متصوف قرن ۱۳ میلادی و بنیان‌گذار طریقت بکتاشیه بودو وی که متولد قرن سیزدهم میلادی بود، در نیشابور به دنیا آمد و حدود سن ۴۰ سالگی به روم (آسیای صغیر) مهاجرت کرد. آرامگاه این فیلسوف و صوفی در شهر نوشهیر توسط مسلمانان شیعه و سنی مورد بازدید قرار می‌گیرد.

۷-موزه باستان‌شناسی- استانبول(۴۵۵ هزار و ۱۸۶بازدیدکننده)

موزه باستان‌شناسی استانبول از جاذبه‌های دیدنی این شهر و بزرگترین موزه باستان‌شناسی ترکیه است. این مکان یکی از غنی‌ترین موزه‌های جهان است که حاوی بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار شی مربوط به تمام دوره‌های تمدن بشری است. این موزه توسط باستان‌شناسی به نام «عثمان حمید بی» در قرن هجدهم تاسیس شد و بازدید از آن اولین‌بار در سال ۱۸۹۱ برای عموم آزاد شد. در ورودی این موزه که در نزدیکی کاخ توپکاپی واقع شده، عکس‌هایی از وی و خانواده‌اش و برخی اشیاء شخصی‌ او دیده می‌شود. موزه باستان‌شناسی از سه ساختمان مستقل تشکیل شده که شامل موزه شرق باستان، موزه کاشی‌کاری، و موزه باستان‌شناسی می‌شود.

۸-کلیسای چورا- استانبول (۳۴۳ هزار و ۵۷۲ بازدیدکننده)

کلیسای «چورا» از اول با هدف کلیسایی بیزانسی ساخته شد ولی بعدها در قرن شانزدهم به مسجد و از سال ۱۹۴۸ به موزه تبدیل شده است. کاشی‌ها و موزائیک‌های بسیار زیبای کلیسای «چورا» باقیمانده نمونه‌هایی از طراحی و سبک هنر بیزانسی در دنیا محسوب می‌شوند. بخش‌هایی از کلیسا در سال ۴۰۰ ساخته شده و ساختمانی که اکنون در فضای کلیسا دیده می‌شود، تقریبا در سال ۱۵۰۰ بنا شده است.

۹-موزه تمدن‌های آناتولی - آنکارا(۲۴۸ هزار و ۷۸۶ بازدیدکننده)

این موزه از اولین جاذبه‌های آنکارا برای گردشگرانی است که به دیدن بناهای تاریخی و تاریخ ترکیه باستان علاقه‌مند هستند. این موزه در بازاری متعلق به قرن پانزدهم که به خوبی بازسازی شده، واقع است. بهترین صنایع‌دستی به‌دست آمده ازحفاری‌های ترکیه را در این موزه می‌توان دید. موزه تمدن‌ها مجموعه‌ای زیبا و منحصربه‌فرد از آثار دوران پالئولیتیک، نئولیتیک، هاتی، هیتی، فرنگی‌ها، یورارتین‌ها، رومی‌ها و نمونه‌های برجسته‌ای از گنج‌های لیدیایی‌ها را در خود نمایش می‌دهد.

۱۰-موزه جمهوریت-آنکارا (۲۲۷ هزار و ۹۳۶ بازدیدکننده)

در این موزه اسناد مهم مربوط به آغاز قیام جمهوری‌خواهی ترکیه به نمایش گذاشته شده است. موزه جمهوریت در نزدیکی موزه جنگ آزادی‌بخش و در محل دومین ساختمان پارلمان ترکیه قرار گرفته است. اسناد موجود در این موزه به زبان ترکی نوشته شده‌اند، به همین خاطر ممکن است بازدیدکنندگان خارجی کمی از دیدن آن خسته شوند. وسایل و اشیایی از «آتاترک» نیز در بخشی از موزه جمهوریت به نمایش درآمده‌اند. 


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: ترکیه, استانبول, تور استانبول, ديدنيهاي استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

جشنواره فیلم‌های مقاومت ایران در استانبول

يكشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۵ ب.ظ
ترکیه آنلاین: دانشگاه صنعتی استانبول، بغازیچی، استانبول و مرمره میزبان فیلمهای ایرانی در طول زمان برگزاری این جشنواره خواهند بود.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از ترکیه، جشنواره فیلم مقاومت به همت «انجمن سینمایی آسمان» از روز دوشنبه 24 نوامبر در استانبول آغاز به کار خواهد کرد.

این جشنواره از روز دوشنبه به مدت 5 روز با نمایش فیلمهای ایرانی با موضوع مقاومت و دفاع مقدس برای بازديد عموم و همچنين مسافران تور استانبول برگزار خواهد شد.

دانشگاه صنعتی استانبول، بغازیچی، استانبول و مرمره میزبان فیلمهای ایرانی در طول زمان برگزاری این جشنواره خواهند بود.

گفتنی است در این جشنواره فیلمهای «چ» به کارگردانی «ابراهیم حاتمی‌کیا»، «روزهای زندگی» به کارگردانی «پرویز شیخ‌طادی»، «خاک و مرجان» به کارگردانی «سیدمسعود اطیابی»، «استرداد» به کارگردانی «علی غفاری» و «تابستان طولانی» به کارگردانی «علی خزاعی‌فر» برخی از فیلم‌هایی هستند که در این جشنواره نمایش داده خواهند شد.


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جشنواره فيلم استانبول, استانبول, تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

نیایش پاپ فرانسیس در مسجد سلطان احمد استانبول 

يكشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۰ ق.ظ
ترکیه آنلاین: رهبر مسیحیان کاتولیک جهان در جریان سفر سه روزه خود به ترکیه به شهر استانبول رفت و در مسجد آبی این شهر مراسم دعا برگزار کرد.

به گزارش ایسنا ، به نقل از روزنامه تودی زمان، مقامات ترکیه هنگام ورود پاپ به استانبول در امروز (شنبه) در فرودگاه آتاتورک به استقبال وی رفتند.

یکی از استقبال کنندگان از پاپ، برتولومیوی اول اسقف اعظم از کلیسای ارتودکس یونانی بود.

در جریان این سفر پاپ فرانسیس، رهبر مسیحیان کاتولیک جهان همراه با مسافران تور استانبول از مسجد شاه احمد که به مسجد آبی مشهور است و یکی از بزرگترین شاهکارهای معماری امپراطوری عثمانی است، بازدید کرد.

هنگامی که پاپ بندیکت شانزدهم در سال 2006 از این مسجد بازدید کرد، رو به کعبه اقدام به خواندن نماز به شیوه مسلمانان کرد. این اقدام از دید بسیاری یک اقدام آشتی جویانه تلقی شد. با این حال واتیکان چندی بعد اعلام کرد که پاپ در این مسجد نماز نخوانده بلکه تنها مراقبه به جا آورده است.

در جریان بازدید پاپ فرانسیس از این مسجد مفتی اعظم استانبول ابتدا به شرح تاریخی این مسجد برای وی پرداخته و آیاتی از قرآن را درباره زندگی مریم مقدس قرائت کرد و پس از آن پاپ فرانسیس از وی پرسید که آیا می‌تواند به سبک پاپ بندیکت شانزدهم در این مسجد نماز بخواند. وی همراه با مفتی استانبول در کنار یکدیگر نیایش به جا آوردند.

رحمی یاران، مفتی اعظم استانبول به پاپ گفت که ما به نماز نیاز مبرم داریم و سپس یک کاشی منقش به گل لاله که زینت دهنده مسجد آبی بوده و یکی از سنبل‌های مهم ترک‌ها و مسلمانان است به وی اعطا کرد.

پاپ فرانسیس با یک خودروی معمولی که پلاک نداشت به این مسجد رفت باعث شگفتی خبرنگارانی که جلوی مسجد منتظرش بودند شد.

پیشتر مقامات ترکیه درخواست پاپ برای اینکه با خودرویی عادی و محقر به این مسجد برود به دلیل نگرانی‌های امنیتی موافقت نکرده بودند پاپ پس از بازدید از مسجد آبی به موزه ایاصوفیه رفت. این موزه در ابتدا به عنوان یک کلیسای ارتدکس شرقی در قرن ششم بنا شده و در سال 1453 به مسجد تبدیل شد.

پاپ فرانسیس پس از نوشتن یادگاری در کتاب این موزه، ایاصوفیه را هنگامی که نماز پخش می‌شد و بدون خواندن نماز ترک کرد.

پاپ فرانسیس براساس برنامه اولیه خود قصد داشت ابتدا از موزه ایاصوفیه دیدار کند اما در آخرین دقیقه برنامه خود را تغییر داد.

وی همچنین اواخر امروز در کلیسای کاتولیک شهر استانبول عشاء ربانی به جا می‌آورد و پس از آن در کلیسای ارتدکس سنت جورج مراسم دعا به جا خواهد آورد.

پاپ فرانسیس فردا یکشنبه همچنین یک مراسم عشاء ربانی خصوصی انجام داده و سپس با برتولومیو اول، اسقف اعظم کلیسای ارتدوکس یونانی یک اعلامیه مشترک امضا خواهد کرد.

پاپ فرانسیس و برتولومیو که روابط گرمی‌دارند به دنبال آن هستند تا اختلافات میان دو کلیسای کاتولیک و ارتودوکس یونانی را که به سال 1054 باز می‌گردد، کمرنگ کند. 


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: استانبول, تور استانبول, رزرو تور, ديدنيهاي استانبول, اخبار استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

رستوران چانگا استانبول تركيه

تور تركيه رستوران چانگا

رستوران چانگا از بهترين رستوران هاي شهر استانبول تركيه است كه در سال 2007 به عنوان بهترين رستوران جديد اين شهر برنده جايزه شد. اين جايزه به دليل دكوراسيون منحصر به فرد و زيباي رستوران چانگا به آن تعلق گرفت. اين رستوران چهارمين رتبه را در بين بهترين رستوران هاي استانبول را دارد. رستوران چانگا در منطقه تكسيم و در ساختمان نوا قرار دارد. محيط و فضاي اين رستوران بسيار زيبا و شگفت انگيز است.مسافران تور تركيه كه قصد سفر به استانبول را دارند حتما به اين رستوران كه داراي منوي غذايي بسيار متنوع و مخلوطي از غذاهاي بين المللي و تركي است , سر بزنند و از ميل كردن غذاهاي خوش مزه آن لذت ببرند.

تور تركيه رستوران چانگا

 

تور تركيه رستوران چانگا



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: رستوران چانگا استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

رستوران سان ست گريل تركيه استانبول

 تور تركيه رستوران سان ست گريل استانبول

رستوران سان ست گريل تركيه از بهترين رستوران هاي شهر توريستي استانبول مي باشد كه در نزديكي رستوران اولوس 29 و بر روي يك تپه قرار دارد. از نام رستوران كاملا پيداست كه اكثر غذاهاي آن گريل شده است. مسافران تور تركيه كه علاقه مند به غذاهاي گريل شده هستند مي توانند در اين رستوران غذاي دلخواه خود را سفارش دهند و نوش جان كنند. علاوه بر اين در اين رستوران انواع غذاهاي تركي , بين المللي و حتي غذاهاي ژاپني سرو مي شود و اين نشان از متنوع بودن منوي غذايي آن دارد. استانبول به دليل داشتن منوي غذايي متنوع و منظره فوق العاده زيبا بهد از رستوران اولوس 29 استانبول در رتبه دوم بهترين رستوران هاي تركيه قرار دارد. به مسافران تور تركيه كه غذاي گريل شده دوست دارند پيشنهاد مي كنيم كه به رستوران سان ست شهر استانبول بروند و از غذاهي متنوع و لذيذ آن نهايت لذت را ببرند.

تور تركيه رستوران سان ست گريل استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: رستوران سان ست گريل تركيه استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

رستوران اولوس 29 استانبول تركيه

تور تركيه رستوران اولوس 29 استانبول

رستوران اولوس 29 استانبول از بهترين رستوران هاي تركيه مي باشد. چون منظره فوق العاده اي از تنگه بسفر , دكوراسيون مدرن و بي نظيري دارد و پلي كه روي آن مي باشد زيبايي آن را دوچندان كرده است. اگر مسافران تور تركيه مي خواهند در رستوراني زيبا با چشم اندازي فوق العاده لحظاتي خوب و آرامي را سپري كنند و غذاهاي لذيذ و متنوعي را نوش جان كنند حتما به رستوران اولوس 29 تركيه استانبول كه در زمره بهترين رستوران ها قرار دارد بروند. منوي اين رستوران بسيار متنوع است و شما مي توانيد انواع غذاهاي تركي , بين المللي و غذاهاي دريايي را سفارش دهيد و از طعم بي نظير آن نهايت لذت را ببريد.

تور تركيه رستوران اولوس 29 استانبول

تور تركيه رستوران اولوس 29 استانبول

 

تور تركيه رستوران اولوس 29 استانبول

 

تور تركيه رستوران اولوس 29 استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: رستوران اولوس 29 تركيه استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

رستوران لوكانتامايا استانبول تركيه

 تور تركيه رستوران لوكانتا مايا استانبول

رستوران لوكانتامايا از بهترين رستوران هاي تركيه و شهر استانبول است. مسافران خوش خوراك تور تركيه كه قصد سفر به استانبول را دارند هرگز غذاهاي اين رستوران را از دست ندهند. جالب است بدانيد كه سرآشپز رستوران لوكانتامايا يك خانم است كه در نيويورك تحصيل كرده است و يك منوي كلي از غذاهاي لذيذ به نام nouvelle turkish را در اختيار مهمانان خود قرار مي دهدو هركدام را كه انتخاب كنند با يك طبخ عالي و طعمي بي نظير براي آنها سرو مي كند.

تور تركيه رستوران لوكانتا مايا استانبول

 

تور تركيه رستوران لوكانتا مايا استانبول

منوي اين رستوران بر اساس تغييرات فصلي و تاثيرات محلي و مهمتر از همه بر اساس الويت سبزيجات طبقه بندي و تنظيم شده است. مسافران تور تركيه كه علاقه مند به غذاهاي گياهي هستند با خيالي آسوده طبخ و سرو غذاي مورد علاقه خود را به اين سرآشپز خانم ماهر بسپاريد و از نوش جان كردن آن لذت ببريد.

تور تركيه رستوران لوكانتا مايا استانبول

 

تور تركيه رستوران لوكانتا مايا استانبول

تور تركيه رستوران لوكانتا مايا استانبول

تور تركيه رستوران لوكانتا مايا استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: رستوران لوكانتامايا استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت (Point Istanbul Hotel)، هتلی 5 ستاره در مرکز شهر استانبول و در منطقه شیشلی تکسیم واقع شده است. این هتل پنج ستاره با میدان تقسیم و مراکز خرید فقط 500 کیلومتر فاصله دارد و به همین دلیل به مسافرین تور استانبول که قصد خرید کردن در استانبول را دارند اقامت در این هتل پیشنهاد می شود. امکاناتی که هتل پوینت استانبول در اختیار میهمانان تور استانبول خود قرار می دهد، می توان به رستوران، بار، سونا، استخر سرپوشیده، جکوزی، سالن بدنسازی و اتاق های ماساژ اشاره کرد.

آدرس هتل پوینت استانبول: Topcu Avenue Number 2 Taksim, Taksim, Istanbul, Turkey 34437

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل پوینت استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

هتل آلاهان استانبول

هتل آلاهان استانبول

هتل آلاهان استانبول (Alahan Istanbul Hotel) در دسته هتل های سه ستاره این شهر قرار می گیرد. فاصله این هتل 3 ستاره با ساحل این شهر در حدود 10 دقیقه و به بازار بزرگ استانبول و مرکز خرید هیستوریا فاصله نزدیک و مناسبی دارد و به مسافرینتور استانبول که قصد خرید در استانبول را دارند توصیه می شود. از امکاناتی که هتل آلاهان استانبول در اختیار مسافرین تور استانبول قرار می دهد میتوان به کافی شاپ، صندوق امانات، فروشگاه، آسانسور و رستوران اشاره کرد. باشگاه بدنسازی، سونا و ماساژ از جمله امکانات تفریحی و ورزشی این هتل می باشد که در اختیار میهمانان تور استانبول قرار می گیرد. میهمانان تور استانبول می توانند در فضای لابی و اتاق های خود از اینترنت رایگان بهره مند شوند.

آدرس هتل آلاهان استانبول : Cakiraga Mah. Manastirli Rifat Sok. No:25 Aksaray - Fatih, Aksaray, Istanbul, Turkey 34096

هتل آلاهان استانبول

هتل آلاهان استانبول

هتل آلاهان استانبول

هتل آلاهان استانبول

هتل آلاهان استانبول

هتل آلاهان استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آلاهان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

 هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول (Titanic Port Hotel Istanbul) از هتل های پنج ستاره این شهر می باشد. این هتل 5 ستاره از فرودگاه آتاتورک 10 دقیقه فاصله دارد و به مراکز خرید کاروسل و کاپاسیتی در باقرکوی دسترسی بسیار مناسبی دارد که برای مسافرین تور استانبول فاصله مناسبی است. چشم انداز اتاق های هتل تایتانیک پورت باقرکوی به دریای زیبای مرمره و آتاکوی می باشد که آرامش و لذت را برای میهمانان تور استانبول به ارمغان می آورد. خدمات و امکانات این هتل متنوع می باشد که برخی از آنها فروشگاه، رستوران، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صرافی و رستوران هستند. برای علاقه مندان به ورزش و تفریح نیز امکاناتی فراهم شده است که جکوزی، سونا، استخر سر پوشیده، مرکز بدنسازی و حمام ترکی و بخار از جمله این امکانات می باشند. اینترنت وای فای به صورت رایگان در هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول در اختیار میهمانان تور استانبول قرار می گیرد.

هتل تایتانیک پورت باقرکوی : Fisekhane Cad. No:7/3 34140 Bakirköy,80220 İstanbul

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول

هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول

 هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول

هتل 5 ستاره کرآون پلازا هاربیه استانبول (Crowne Plaza Istanbul Harbiye Hotel) در فاصله ی 15 دقیقه ای با میدان تقسیم قرار گرفته است. برخی امکانات این هتل که در اختیار مسافرین تور استانبول قرار می گیرد میتوان به لابی، کافی شاپ، رستوران، نمازخانه، لاندری، صندوق امانات، فروشگاه، کافی نت، چایخانه سنتی، چایخانه در بام هتل و پارکینگ سرپوشیده اشاره کرد. هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول برای مسافرین تور استانبول امکانات تفریحی و ورزشی مناسبی نظیر استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، فضای سبز، گیم نت، زمین تنیس، زمین بیلیارد و پارک کودکان را فراهم کرده است. این هتل با خدماتی مانند اینترنت رایگان در واحد ها و لابی هتل، ترانسفر رایگان فرودگاه، خدمات خانه داری، گشت درون شهری و برون شهری، تاکسی سرویس پذیرای مسافرین تور استانبول می باشد.

آدرس هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول : Ordu Caddesi 226 Laleli Eminonu, Old City Sultanahmet, Istanbul, Turkey 34134

هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول

هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول

هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول

هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول

هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

 هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل تایتانیک سیتی تقسیم (Titanic City Taksim Istanbul Hotel) هتلی چهار ستاره در مرکز شهر استانبول است. این هتل مدرن 4 ستاره در نزدیکی میدان تقسیم واقع شده است، این منطقه جزو یکی از جاذبه های گردشگری استانبول به حساب می آید و مسافرین تور استانبول می توانند از رستوران ها، فروشگاه ها، کافه ها و مغازه های دیدن کنند و استفاده لازم را ببرند. از دیگر جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل تایتانیک سیتی تکسیم، می توان به سرای توپکاپی و مسجد کبود اشاره کرد که در 5 کیلومتری از این هتل قرار گرفته اند. فرودگاه بین المللی آتاتورک و نمایشگاه بین المللی استانبول در فاصله 20 کیلومتری این هتل قرار دارند. هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول امکاناتی نظیر رستوران، فروشگاه، کافی شاپ، خشکشویی، آسانسور، پارکینگ و تجهیزات تفریحی ورزشی از قبیل استخر سر پوشیده، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی و حمام ترکی و بخار را برای رفاه میهمانان تور استانبول فراهم کرده است. تعداد اتاق های هتل تایتانیک تکسیم استانبول 183 اتاق می باشد که همگی آنها به امکانات رفاهی مدرنی مانند تلویزیون LCD، گاو صندوق، حمام و مینی بار تجهیز شده اند. میهمانان تور استانبول در صورت نیاز می توانند از اینترنت رایگان هتل در فضای لابی و اتاق هایشان استفاده کنند.

آدرس هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول :  Lamartin Cad. No 47 34437 Taksim, Taksim, Istanbul, Turkey

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول

هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول

هتل سنترال پالاس تکسیم (The Central Palace Taksim Istanbul Hotel) یک هتل 5 ستاره است که در فاصله 100 متری از میدان تقسیم استانبول واقع شده است. مسافرین تور استانبول باید دقت داشته باشند که فاصله فرودگاه بین المللی تا هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول در حدود 15 کیلومتر می باشد. برخی از اماکن تاریخی و دیدنی شهر استانبول مانند کاخ توپ کاپی، مسجد کبود، کاخ دولمه باغچه و ایاصوفیه نیز در فاصله نزدیکی از این هتل قرار دارند که مسافرین تور استانبول با استفاده از وسایل نقلیه عمومی نظیر اتوبوس و تراموا که ایستگاه آنها در نزدیکی هتل قرار دارد میتوانند به راحتی در زمانی حداکثر 15 دقیقه به این اماکن بروند. این هتل برای رفاه مسافرین تور استانبول امکاناتی نظیر لابی با پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافه، سالن کنفرانس، صرافی، صندوق امانات، آسانسور و پارکینگ با هزینه اضافی را فراهم کرده است. اتاق های این هتل نیز به تلویزیون با کانال های ماهواره ای، تلفن، مینی بار، یخچال، حمام، گاو صندوق و سیستم تهویه مطبوع مجهز شده اند. میهمانان تور استانبول که اهل تفریح و ورزش هستند نیز میتوانند از  استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، میز پینگ گنگ، میز بیلیارد، حمام ترکی و سالن بدنسازی این هتل استفاده کنند و اوقات خوشی را برای خود رقم بزنند.

آدرس هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول:  Lamartin Caddesi. No:18, Taksim, Istanbul, Turkey

هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول

هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول

هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول

هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

هتل امین سلطان استانبول

هتل امین سلطان استانبول

هتل امین سلطان استانبول (Emine Sultan Hotel) هتلی 3 ستاره است که دارای 10 اتاق می باشد. مسافرین تور استانبول که قصد اقامت در هتل امین سلطان استانبول را دارند می توانند از امکانات این هتل نظیر لابی، لاندری، کافی نت، فروشگاه، نمازخانه، کافی شاپ، رستوران، چایخانه سنتی، چایخانه در بام هتل، ترانسفر رایگان فرودگاه، پارکینگ سرپوشیده اختصاصی هتل و رستوران آن بهره مند شوند. این هتل سه ستاره برای تفریحات مسافرین تور استانبول نیز تدابیری اندیشیده و امکاناتی از جمله سونا، جکوزی، پارک برای کودکان، فضای سبز، سالن ورزشی، گیم نت و زمین تنیس و بیلیارد را برای آنها فراهم کرده است.

آدرس: Kapi Agasi Sok. No:6 Sultanahmet,Old City Sultanahmet,34400 Istanbul

هتل امین سلطان استانبول

هتل امین سلطان استانبول

هتل امین سلطان استانبول

هتل امین سلطان استانبول

هتل امین سلطان استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل امین سلطان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

هتل آسیتن استانبول

دسته: هتل های چهار ستاره استانبول

هتل آسیتن استانبول

هتل آسیتن استانبول

هتل 3 ستاره آسیتن استانبول (Asitane Hotel Istanbul) در مرکز این شهر واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 18 کیلومتر می باشد که مسافرین تور استانبول می توانند این مسیر را با خودرو در زمان کمی طی کنند. موقعیت مکانی این هتل به صورتی است که دسترسی مناسبی به باشگاه اسب سواری و مسجد Sophia Hagia دارد.هتل آسیتن استانبول با خدماتی نظیر خشکشویی، اتوکشی، خانه داری، خدمات تور، کرایه اتومبیل، سرویس ایاب و ذهاب با هزینه اضافی و پذیرش شبانه روزی پذیرای میهمانان تور استانبول می باشد. دوستداران تفریح و ورزش نیز میتوانند از استخر این هتل و کرایه دوچرخه اوقات شادی را برای خود فراهم کنند.

آدرس: Piyerloti Caddesi Tulcu Sokak No:35 Sultanahmet,Beyazit,34126 Istanbul

هتل آسیتن استانبول

هتل آسیتن استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آسیتن استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

هتل نورین سیرکسی گروپ استانبول

 هتل نورین سیرکسی گروپ استانبول

هتل 4 ستاره نورین سیرکسی گروپ (Neorion Hotel - Sirkeci Group) در منطقه جغرافیایی خوش آب و هوا و طبیعتی دلنواز استانبول واقع شده است. این هتل چهار ستاره خدمات و امکانات متنوعی نظیر خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، صرافی، اتوکشی، خدمات مربوط به تورها، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ، رستوران، پارکینگ، لابی، لاندری، کافی نت، فروشگاه و غرفه را در اختیار مسافرین تور استانبول قرار می دهد. همچنین مسافرین تور استانبول که اقامت در این هتل را برای سفر خود انتخاب کرده اند میتوانند برای تفریح در هتل نورین سیرکسی گروپ استانبول از امکاناتی همچون استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، سونا، زمین تنیس و بیلیارد بهره مند شوند.

آدرس: Orhaniye Caddesi No: 14 Sirkeci Eminonu,Old City Sultanahmet,34110 Istanbul 

هتل نورین سیرکسی گروپ استانبول

هتل نورین سیرکسی گروپ استانبول

هتل نورین سیرکسی گروپ استانبول

هتل نورین سیرکسی گروپ استانبول

هتل نورین سیرکسی گروپ استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل نورین سیرکسی گروپ استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi
 

هتل آسیتن استانبول

هتل آسیتن استانبول

این هتل سه ستاره در مرکز شهر استانبول قرار گرفته است و رو به دریای مرمر است اتاقهای هتل مجهز به تلویزیون ال سی دی،اینترنت رایگان،حمام اختصاصی مدرن،یخچال مجهز نیز هست.هتل تا فرودگاه هجده کیلومتر و تا اشگاه اسب سواری دو کیلومتر فاصله دارد و در منطقه سلطان احمد واقع شده است.مسجد ایا صوفیه تا هتل کمتر از ده دقیقه فاصله دارد.هتل برای مسافران تور استانبول دارای وسیله ایاب و ذهاب است

.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آسیتن استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi
 

کاخ دولما باغچه استانبول

کاخ دولما باغچه استانبول

این کاخ عظیم دارای مساحتی به اندازه ششصد متر است و در سواحل اروپایی تنگه بسفر استانبول واقع شده است.بخش بیرونی این کاخ در قرن نوزدهم به وسیله سلطان عبد المجید ساخته شد به تعداد پنجاه و شش ستون در سالن این کاخ وجود دارد همچنین از چلچلراغ های زیبایی تزیین شده است که  750 لامپ دارد .در زمانهای بسیار قدیم انواع گونه های پرندگان جهان  در این کاخ نگهداری میشد.همه ی ساعتهای این کاخ بر روی ساعت 9:05 متوقف شده است زیرا آتاتورک ،موسس جمهوری ترکیه در همین ساعت از دنیا رفتند.این کاخ راهنمایانی دارد که بازدید کنندگان تور استانبول را راهنمایی میکنند.تور ها در ساعات معمولی هر بیست و پنج دقیقه و در ساعتهای پربازدید هر پنج دقیقه است که بازدید از کاخ دو ساعت طول میکشد.

 

تنگه بسفر استانبول

 تنگه بسفر استانبول

تنگه بسفر استانبول دو قاره ی اروپا و آسیا را از هم جدا می کند و ترکیبی از زمانهای گذشته و حال است و زیبایی و شکوه و سادگی گذشته را نمایش میدهد.در کنار این تنگه ویلاها و هتل های مدرن با نماهای زیبا و مرمری در کنار روستاهای سنگی ، قلعه ها و دهکده های ماهیگیری ساخته شده است و ازیبایی این منطقه را چند برابر کرده است برای مشاهده کامل این تنگه باید مسافران تور استانبول با قایق سفر کنید و از منظره های زیبای این منطقه لذت ببرید.حرکت قایق در این تنگه به شکل زیگزاک است که بتوانید تمامی مناطق این تنگه را تماشا کنید.همچنین قایق های اختصاصی برای علاقه مندان است که به صورت شبانه و یا روزانه به حرکت در این تنگه میپردازد.

 

جزایر اطراف استانبول

جزایر اطراف استانبول

در اطراف شهر استانبول 9 جزیره وجود دارد که به مجموع این جزایر ،جزایر شاهزادگان می گویند این جزایر در دوران بیزانس ها محلی برای تبعیدشدگان شاهزادگان بوده است.این جزایر که متعلق به قرن نوزده بوده است امروزه به دلل آب و هوای خوب و خانه های چوبی به مرکزی تفریحی تبدیل شده است یکی از بزرگترین این جزایر جزیره بویوک آدا است و از دیگر جزایر معروف جزیره های بورگاز،صدف ،کنیالی،هی بلی آدا را میتوان نام برد.برای دسترسی و رفتن به این جزیره ها میتوان از کشتی هایی که در سواحل قسمت های آسیایی و اروپایی است استفاده کرد.مسافران تور استانبول در فصل تابستان میتوانند از اتوبوسهای دریایی برای رفتن به این جزایر استفاده کنند.

 

 

برج گالاتا استانبول

برج گالاتا استانبول
این برج که ارتفاعی به اندازه شصت و دومتر دارد در سال چهل و هشت ساخته شده است.این برج دارای رستوران و کلوبهای شبانه است در هنگام غروب آفتاب منظره ای دیدنی از تنگه بسفر به چشم می خورد که با تماشای آن لذت میبرید. بکیز کولسی یا برج دختر که در قسمت ورودی خلیج استانبول واقع شده است از رمانتیک ترین مکانهای استانبول است که در قرن 12 ساخته شده است و مربوط به قرن هجدهم میلادی است.
 

کاخ توپکاپی استانبول

کاخ توپکاپی استانبول

این کاخ که مربوط به قرنهای 15 و 19 است در مرکز امپراطور عثمانی واقع شده است ساخت این کاخ از سال 1466 شروع شد و قبل از مرگ سلطان محمد فاتح در سال 1478 پایان یافت.این کاخ در محل تلاقی تنگه بسفر با خلیج دریای مرمر و خلیج شاخ طلایی است این کاخ به وسیله محمد فاتح در سال 1453 تاسیس گشت و تا زمان مرگش در سال 1481 در این کاخ زندگی کرد.این کاخ بسیار با شکوه است.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنیهای استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

هتل بلک برد استانبول

 

دسته: هتل های چهار ستاره استانبول

 

هتل بلک برد استانبول

هتل بلک برد استانبول

این هتل سه ستاره در قسمتی از شهر استانبول واقع شده است و بیشترین مکانهای دیدنی در نزدیکی هتل است از قبیل مسجد سلیمانیه و بازار بزرگ که از آثار تاریخی می باشند.هتل از میهمانان تور استانبول به گرمی استقبال میکند.دسترسی به تمام نقاط شهر از هتل به راحتی امکان پذیر است.میهمانان تور استانبول می توانند صبحانه را به صورت سلف میل کنند و در سالن ورزشی به ورزش بپردازند و یا در شهر با استفاده از ایستگاه تراموا که نزدیک هتل است به گردش بپردازند.ارسال سفارش به اتاقها امکان پذیر است و اینترنت بی سیم رایگان در هتل موجود است

هتل گرین پارک تکسیم استانبول

 

دسته: هتل های چهار ستاره استانبول

 

هتل گرین پارک تکسیم استانبول

هتل گرین پارک تکسیم استانبول

این هتل 4 ستاره در مرکز شهر استانبول واقع شده است و دارای استخر سرپوشیده و سالن ورزشی است هتل تا مترو تنها سه دقیقه فاصله دارد اتاقها مجهز به تلفن ،تلویزیون با ماهواره ،حمام خصوصی با وان است

هتل گلدن پارک استانبول

 

دسته: هتل های چهار ستاره استانبول

 

هتل گلدن پارک استانبول

این هتل 4 ستاره در منطقه تقسیم قرار گرفته است و مرکز تفریحی و تجاری استانبول است.هتل دارای خدماتی از قبیل مرکز سلامت ،استخر آب گرم و ماساژ درمانی است.از مهمترین مراکز دیدنی میدان تقسیم و خیابان استقلال است که مردم تفریحات خود را در آنجا میگذرانند.

هتل گلدن ایچ 2 ترکیه استانبول

 

دسته: هتل های چهار ستاره استانبول

 

هتل گلدن ایچ 2 ترکیه استانبول

هتل گلدن ایچ 2 ترکیه استانبول

این هتل 4 ستاره مدرن در مرکز منطقه تجاری ،تفریحی و فرهنگی استانبول در میدان تقسیم واقع شده است .هتل از گردشگران و میهمانان هتل به سبک سنتی پذیرایی میکندمیهمانان در باشگاه سلامت هتل بعد از سفر تور استانبول میتوانند به استراحت بپردازند و از امکاناتی مانند ماساژ،سونا،حمام ترکی،خدمات بهداشت پوست و ابتنی در استخر سرپوشیده استفاده کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های چهار ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا

 

دسته:

هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا پنج ستاره

 

هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا هتلی پنج ستاره است که آماده پذیرایی از میهمانان خود می باشد. اتاقهای هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا بسیار راحت و تمییز است و بسیار زیبا چیدمان و طراحی شده است .خدمات و امکانات رفاهی هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا مانند:  ماساژ ، جکوزی ، سونا ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ،  ایوان مخصوص حمام آفتاب می باشد. امکانات دیگر هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا دارای ارائه خدمات مراقبت و نگهداری از اطفال است. هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا  192 اتاق مجلل و زیبا برای خود دارد. در هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا فروشگاه هایی وجود دارد که مایحتاج خود را می توانید از این فروشگاه هتل تهیه نمایید . همچنین صرافی در هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا می باشد که می توانید در کوتاه ترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام داده و تفریح و گشت و گذار بپردازید. در هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا  اتاق جلسه مجهزی هم وجود دارد . هتل باغ زیبایی دارد که بسیار مناسب برای استراحت و آرامش است. مسافران و میهمانان مي توانند در فعاليت های هتل مانند :  اسکواش، پينگ پنگ، بيليارد شرکت داشته باشند . آرایشگاه در هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا وجود دارد که در طول اقامت خود می توانید آراسته باشید .

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

هتل ددمان استانبول

 

دسته: هتل های پنج ستاره استانبول

هتل ددمان استانبول پنج ستاره

هتل ددمان استانبول

 

هتل ددمان استانبول هتلی پنج ستاره است این هتل زیبا در منطقه تجاری و اداری شهر استانبول واقع شده است و برای مسافران و میهمانان خود اقامتی شیک و به یادماندنی را مهیا کرده است و منطقه های مختلف شهر به راحتی قابل دسترس می باشد. هتل ددمان استانبول مکانهای مناسبی برای آرامش میهمانان تدارک دیده است . هتل ددمان استانبول در مرکز شهر است و جاذبه های فرهنگی , هنری و معماری را در این شهر می توانید بینید. همچنین هتل ددمان استانبول به ایستگاه مترو نزدیک می باشد و می توانید به راحتی به گشت شهری و خرید و ملاقات های خود بپردازید. مسافران و میهمانان می توانند بعد از یک روز طولانی، در باشگاه هتل ددمان استانبول در سونا و یا در استخر به ورزش مورد علاقه خود بپردازند و استراحت نمایند . در شب نیز رستوران هتل ددمان استانبول برای مسافران خود غذاهای لذیذ و متنوع را مهیا کرده است . در هتل ددمان استانبول فروشگاهی می باشد که مایحتاج خود را می توانید از این فروشگاه تهیه نمایید. هتل ددمان استانبول برای میهمانان و مسافران معلول عزیز هم امکاناتی را تدارک دیده است تا این عزیزان از اقامت در این هتل و سفر خود لذت ببرند و در آسایش باشند. هتل ددمان استانبول خشکشویی و اتوشویی هم دارد که می توانید در مدت اقامت نیز آراسته باشید.

 

 

مطالب مرتبط :

 

هتل کرون پلازا استانبول

 

دسته: هتل های پنج ستاره استانبول

هتل کرون پلازا استانبول پنج ستاره

هتل کرون پلازا استانبول

هتل کرون پلازا استانبول هتلی پنج ستاره بزرگ و باشکوه می باشد در منطقه تاریخی و قدیمی شهر استانبول واقع شده است . اقامتی لوکس و دارای امکانات عالی از جمله : سرویس اینترنت بی سیم  و پذیرایی هتل کرون پلازا استانبول است که برای میهمانان خود تدارک دیده است. موقعیت جغرافیایی عالی هتل کرون پلازا استانبول موجب شده که دسترسی میهمانان و مسافران به مراکز تاریخی و قدیمی شهر استانبول راحت تر باشد. مساجد کبود و ایا صوفیه،  بازار بزرگ در چند قدمی هتل کرون پلازا استانبول واقع شده اند. در نزدیکی هتل ایستگاه تراموا باعث شده تا به راحتی بتوانید در شهر گردش و تفریح نمایید.صبحانه لذیذ و خوشمزه هتل کرون پلازا استانبول به شکل سلف سرویس در رستوران لاله هتل میل نمایید و از غذاهای دلپذیر و متنوع خارجی هم تا ساعت 11 شب لذت ببرید. استخر آب گرم ، سالن بدنسازی ، حمام و استخر سرپوشیده که همه زیبا و مدرن است از دیگر امکانات هتل کرون پلازا استانبول است که مورد توجه علافه مندان و مسافران می باشد.

 

مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های پنج ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi
 

هتل آستین استانبول سه ستاره

هتل آستین استانبول

هتل آستین استانبول در قلب شهر زیبا و تاریخی استانبول واقع شده است و نزدیک به دریای مرمره است. اتاقهای هتل آستین استانبول دارای امکانات : تلویزیون LCD،  سیستم تهویه مطبوع، اثاثیه آنتیک، اینترنت رایگان، میز کار، حمام اختصاصی مجلل و یخچال مجهز شده است. هتل آستین استانبول که در منطقه سلطان احمد قرار گرفته است هیجده km تا فرودگاه بین المللی آتاتورک و دو km تا باشگاه سوارکاری شهر استانبول فاصله دارد. هتل آستین استانبول با مسجد ایا صوفیا فقط 10 دقیقه فاصله دارد . در هتل آستین استانبول بوفه صبحانه،پذیرش شبانه روزی برای میهمانان و مسافران مهیا شده است. وسیله ایاب ذهاب نیز در اختیار مسافران و میهمانان قرار می گیرد. رستوران هتل آستین استانبول با غذاهای متنوع و لذیذ از میهمانان پذیرایی می کند.  صرافی در هتل آستین استانبول است که مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان انجام دهید.

 

مطالب مرتبط :

 

 

هتل تاپکاپی استانبول چهار ستاره

هتل تاپکاپی استانبول

فاصله هتل تاپکاپی استانبول تا ایستگاه قطار شهری فقط 100 متر است و دارای امکانات خوبی مانند : حمام سنتی ترکی , بوفه صبحانه روزانه ,  پارکینگ رایگان ویژه میهمانان تدارک دیده است. اتاقهای هتل تاپکاپی استانبول فرش شده هستند و دارای تلویزیون LCD  , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , تلویزیون با گیرنده شبکه های ماهواره و حمام شخصی و دارای سشوار و لوازم بهداشتی است. بعضی از اتاقها بالکن نیز دارند .میهمانان و مسافران با ماساژ و حمام ترکی می توانند استراحت نمایند . هتل تاپکاپی استانبول دارای استخر سرپوشیده بسیار تمیز است که روشنایی اش با تابش خورشید است و بسیار جالب و دلپذیر است . پذیرش هتل تاپکاپی استانبول در طول شبانه روز و در هفته برای ارائه خدمات به میهمانان آماده است و در ارائه و برنامه ریزی تورهای داخل شهری مسافران را راهنمایی می کنند . رستوران هتل تاپکاپی استانبول با غذاهای متنوع ترکی و بسیار لذیذ از میهمانان پذیرایی می نماید . سفارشات برای اتاقها انجام می شود . مسجد قدیمی مهریماه فقط یک km  با هتل تاپکاپی استانبول فاصله دارد .

هتل تاپکاپی استانبول

 

مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های سه ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

هتل کرون پلازا استانبول    پنج ستاره

هتل کرون پلازا استانبول

هتل پنج ستاره باشکوه و بزرگ در منطقه قدیمی و تاریخی شهر استانبول قرار گرفته است . امکانات فوق العاده و اقامتی لوکس از امکانات سرویس اینترنت بی سیم  و پذیرایی هتل می باشد که به میهمانان خود ارائه می دهد. موقعیت جغرافیایی بسیارعالی هتل باعث شده که امکان دسترسی مسافران و میهمانان به مراکز قدیمی و تاریخی شهر استانبول آسان تر شود.مساجد ایا صوفیه و کبود ،  بازار بزرگ ، در چند قدمی هتل قرار گرفته اند. ایستگاه تراموا در نزدیکی هتل موجب شده تا به آسانی بتوانید در شهر به تفریح و گردش بپردازید.صبحانه لذیذ و خوشمزه هتل به صورت سلف سرویس در رستوران لاله هتل میل کنید و از غذاهای متنوع و دلپذیر خارجی هم تا ساعت یازده شب سرو می شوند لذت ببرید.سالن بدنسازی ، استخر آب گرم ، حمام و استخر سرپوشیده که تماما مدرن و زیبا می باشند  از امکانات دیگر هتل است که مورد استفاده علافه مندان و مسافران قرار می گیرد.

 

مطالب مرتبط : تور استانبول 93 ,

هتل تایتانیک بیزینس استانبول آسیا   پنج ستاره

هتل  تایتانیک  بیزینس استانبول آسیا

هتل با خدمات فوق العاده خود آماده پذيرایي از مسافران و میهمانان است. اتاقهای هتل بسیار تمییز و راحت می باشد و بسیار زیبا طراحی و چیدمان شده است .خدمات و امکانات رفاهی هتل مانند:  ماساژ ، استخر روباز ، جکوزی ، سونا ، سولاریوم ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، ایوان مخصوص حمام آفتاب شامل می شود.از امکانات دیگر هتل  ارائه خدمات نگهداری و مراقبت از اطفال می باشد. هتل  192 اتاق برای خود دارد. هتل برای خود فروشگاه هایی دارد که می توانید مایحتاج خود را از فروشگاه هتل تهیه کنید . صرافی هم در هتل وجود دارد که میتوانید در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید. اتاق جلسه در هتل می باشد که تجهیز شده می باشد. در باغ زیبای هتل به کسب آرامش و استراحت بپردازید . ميهمانان و مسافران مي توانند در فعاليت هايي نظير پينگ پنگ،  اسکواش، بيليارد شرکت داشته باشند . آرایشگاه زیبایی در هتل وجود دارد که میتوانید در طول اقامت خود نیز آراسته باشید .

مطالب مرتبط : تور استانبول 93 ,

هتل ددمان استانبول     پنج ستاره

هتل ددمان استانبول

هتل  پنج ستاره ددمان استانبول ، در منطقه  اداری  تجاری  شهر استانبول قرار گرفته است و برای میهمانان و مسافران خود اقامتی  لوکس و شیک را  تدارک دیده است  و امکان دسترسی را به  منطقه های مختلف شهر آسان کرده است. هتل ددمان استانبول  با داشتن محیطی پیشرفته، و مکانهای خوبی برای آرامش میهمانان مهیا کرده است . هتل در مرکز شهر می باشد و جاذبه های فرهنگی , معماری و هنری را در این شهر می توانید بینید.همین طور نزدیک بودن به استگاه مترو باعث شده تا به آسانی  به خرید و گشت شهری و ملاقات های کاری خود برسید. میهمانان و مسافران میتوانند بعد از یک روز طولانی، با ورزش در باشگاه و در سونا ویا در استخر به ورزش مورد علاقه خود برسند و استراحت کنند . در شامگاه رستوران هتل برای میهمانان و مسافران خود غذاهای متنوع و لذیذی را تدارک دیده است و از مسافران خود پذیرایی می کند . در هتل فروشگاهی وجود دارد که میتوانید مایحتاج خود را از فروشگاه هتل خریداری نمایید. هتل برای مسافران و میهمانان معلول که قصد اقامت در هتل را دارند امکاناتی را برای این عزیزان مهیا کرده است تا این عزیزان هم از سفر و اقامت خود در این هتل لذت ببرند و در رفاه باشند. هتل خشکشویی و اتوشویی نیز دارد که میتوانید در طول اقامت خود هم آراسته باشید.

مطالب مرتبط : تور استانبول 93 ,

 

دیدنی های استانبول

مسجد ایا صوفیا استانبول ترکیه

مسجد ایا صوفیا استانبول ترکیه

مسجد ایا صوفیا یا کلیسای حاجیا صوفیا  که معنای لغوی آن کلیسای معرفت الهی می باشد ، از دیدنی های استانبول و معماری های بسیار جالب بیزانسی به حساب می آید. ارتفاع گنبد بزرگ این مسجد ۵۶ متر می باشد و طوری طراحی شده است که نماد بهشت به حساب می آید و به نظر در فضا معلق می باشد . آثار هنری زیبای این مسجد  به سپرهای بزرگ دایره ای شکل عثمانی که بر روی آنها آیات قرآنی نوشته شده است و موزاییک های بیزانسی اشاره کرد .بعدا 4 منار در چهار طرف مسجد اضافه شد و با فتح استانبول توسط سلطان محمد فاتح در سال 1453 کلیسا تبدیل به مسجد شد. که  البته قبل از اینکه به کلیسا تبدیل شود معبدی از معبدهای رومی بوده است. در سال  1935 این مسجد به موزه تبدیل شد.  امپراطور می خواست از کلیسا بزرگ ترین و زیباترین کلیسا را بسازد کلیسای ایا صوفیا در اصل در سال 325 میلادی ساخته شد.ده هزار کارگر و دو معمار و با حجمی از طلا کار را شروع کردند. کلیسا در سال 537 افتتاح گردید. کلیسا بعد از فتح استانبول توسط عثمانیان به مسجد تغییر کرد و مناره هایی به آن اضافه کردند . آتاتورک تصمیم گرفت در سال 1935  به موزه ای فرهنگی تبدیل کند. ارتفاع گنبدهای مسجد از سطح زمین 54 متر  است و در کل 107 ستون در داخل ساختمان مسجد ایجاد شده است .

مطالب مرتبط : تور استانبول 93 ,

 

مسجد سلطان احمد استانبول

مسجد سلطان احمد

مسجد آبی در منطقه سلطان احمد قرار گرفته است . این مسجد اکثر روزها از ساعت 9 صبح تا 5 عصر باز می باشد . ورودی آن رایگان می باشد ، ولی در روزهای جمعه در ساعات نماز  ، ورود ممنوع است.شخص سلطان احمد دوست داشت مسجدی به دستور او ساخته شود که با مسجد ایاصوفیا قابل رقابت باشد و با نظر همه او توانسته در این کار موفق شود. مسجد سلطان احمد استانبول از جاذبه های گردشگری مهم استانبول است . به خاطر داشته باشید برای بازدید از این مسجد و مکانهای مذهبی دیگر باید لباس پوشیده به تن داشته باشید و خانمها روسری سرشان داشته باشند که از رسومات این محل می باشد . اگر فراموش کردید میتوانید از مسجد به امانت بگیرید. این مسجد از شاهکارهای معماری اسلامی می باشد . شاید بتوان گفت مهمترین مسجد استانبول باشد والبته استانبول شهر هزار مسجد نیز نامیده می شود که فقط در شهر قسطنطنیه ده ها مسجد زیبا وجود دارد که در داخل مساجد از طراحی و معماری بی نظیری استفاده شده است .

مطالب مرتبط : تور استانبول 93 ,

 

 کاخ توپکاپی استانبول

kakh topkapi

 کاخ توپکاپی استانبول محل زندگی سلطانهای عثمانی به مدت 391 سال بوده است و  از پر بازدیدترین و جذابترین مکان شهر استانبول می باشد.  معماری فوق العاده و حیاط های بسیار زیبایی دارد. این عمارت در سال 1924 زمانی بعد از دوره عثمانی به موزه تبدیل شد.

کاخ توپکاپی استانبول مکان حرم سلطنتی هم در ان زمان بوده است. تور بازدید به صورت مجزا می باشد و گردشگران و مسافرانی که قصد بازدید از حرم را دارند باید به جز هزینه ورودی سیزده دلاری این عمارت، 10 دلار اضافه هم پرداخت کنند. ساعت  بازدید موزه از ساعت  9 صبح تا 7 عصر در اکثر روزها به غیر از سه شنبه ها باز می باشد .

مطالب مرتبط : تور استانبول 93 ,

 

کلیسای چورا استانبول

kelisa chora

کلیسای چورا استانبول از اول با هدف کلیسای بیزانسی ساخته شد ولی بعدا به مسجد تبدیل گردید و همینک موزه می باشد . کاشی ها  و موزائیک ها بسیار زیبای کلیسای چورا استانبول ، باقیمانده نمونه هایی از طراحی و سبک هنر بیزانسی در دنیا می باشد . قسمت هایی از کلیسا در سال چهارصد ساخته شده و این روزها ساختمانی که دیده می شود تقریبا در سال 1500 ساخته شده است. کلیسای چورا حدودا در 3 مایلی شمال غربی سلطان احمد قرار گرفته است.  این موزه استانبول در اکثر روزها به غیر از روزهای چهارشنبه از ساعت 9:30 صبح  تا 18:30 عصر برای بازدید باز می باشد. هزینه ورودی موزه شش دلار آمریکا می باشد .

 

مطالب مرتبط : تور استانبول 93 ,



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

مسجد ایا صوفیا استانبول ترکیه

دسته: جاذبه های گردشگری استانبول

 

مسجد ایا صوفیا استانبول ترکیه

مسجد ایا صوفیا یا کلیسای حاجیا صوفیا  که معنای لغوی آن کلیسای معرفت الهی می باشد ، از دیدنی های استانبول و معماری های بسیار جالب بیزانسی به حساب می آید. ارتفاع گنبد بزرگ این مسجد ۵۶ متر می باشد و طوری طراحی شده است که نماد بهشت به حساب می آید و به نظر در فضا معلق می باشد . آثار هنری زیبای این مسجد  به سپرهای بزرگ دایره ای شکل عثمانی که بر روی آنها آیات قرآنی نوشته شده است و موزاییک های بیزانسی اشاره کرد .بعدا 4 منار در چهار طرف مسجد اضافه شد و با فتح استانبول توسط سلطان محمد فاتح در سال 1453 کلیسا تبدیل به مسجد شد. که  البته قبل از اینکه به کلیسا تبدیل شود معبدی از معبدهای رومی بوده است. در سال  1935 این مسجد به موزه تبدیل شد.  امپراطور می خواست از کلیسا بزرگ ترین و زیباترین کلیسا را بسازد کلیسای ایا صوفیا در اصل در سال 325 میلادی ساخته شد.ده هزار کارگر و دو معمار و با حجمی از طلا کار را شروع کردند. کلیسا در سال 537 افتتاح گردید. کلیسا بعد از فتح استانبول توسط عثمانیان به مسجد تغییر کرد و مناره هایی به آن اضافه کردند . آتاتورک تصمیم گرفت در سال 1935  به موزه ای فرهنگی تبدیل کند. ارتفاع گنبدهای مسجد از سطح زمین 54 متر  است و در کل 107 ستون در داخل ساختمان مسجد ایجاد شده است .

مطالب مرتبط :

 

مسجد سلطان احمد استانبول

دسته: جاذبه های گردشگری استانبول

مسجد سلطان احمد (مسجد آبی)

مسجد سلطان احمد

مسجد آبی در منطقه سلطان احمد قرار گرفته است . این مسجد اکثر روزها از ساعت 9 صبح تا 5 عصر باز می باشد . ورودی آن رایگان می باشد ، ولی در روزهای جمعه در ساعات نماز  ، ورود ممنوع است.شخص سلطان احمد دوست داشت مسجدی به دستور او ساخته شود که با مسجد ایاصوفیا قابل رقابت باشد و با نظر همه او توانسته در این کار موفق شود. مسجد سلطان احمد از جاذبه های گردشگری مهم استانبول است . به خاطر داشته باشید برای بازدید از این مسجد و مکانهای مذهبی دیگر باید لباس پوشیده به تن داشته باشید و خانمها روسری سرشان داشته باشند که از رسومات این محل می باشد . اگر فراموش کردید میتوانید از مسجد به امانت بگیرید. این مسجد از شاهکارهای معماری اسلامی می باشد . شاید بتوان گفت مهمترین مسجد استانبول باشد والبته استانبول شهر هزار مسجد نیز نامیده می شود که فقط در شهر قسطنطنیه ده ها مسجد زیبا وجود دارد که در داخل مساجد از طراحی و معماری بی نظیری استفاده شده است .

 

مطالب مرتبط :

 

مسجد سلطان احمد استانبول

دسته: جاذبه های گردشگری استانبول

مسجد سلطان احمد (مسجد آبی)

مسجد سلطان احمد

مسجد آبی در منطقه سلطان احمد قرار گرفته است . این مسجد اکثر روزها از ساعت 9 صبح تا 5 عصر باز می باشد . ورودی آن رایگان می باشد ، ولی در روزهای جمعه در ساعات نماز  ، ورود ممنوع است.شخص سلطان احمد دوست داشت مسجدی به دستور او ساخته شود که با مسجد ایاصوفیا قابل رقابت باشد و با نظر همه او توانسته در این کار موفق شود. مسجد سلطان احمد از جاذبه های گردشگری مهم استانبول است . به خاطر داشته باشید برای بازدید از این مسجد و مکانهای مذهبی دیگر باید لباس پوشیده به تن داشته باشید و خانمها روسری سرشان داشته باشند که از رسومات این محل می باشد . اگر فراموش کردید میتوانید از مسجد به امانت بگیرید. این مسجد از شاهکارهای معماری اسلامی می باشد . شاید بتوان گفت مهمترین مسجد استانبول باشد والبته استانبول شهر هزار مسجد نیز نامیده می شود که فقط در شهر قسطنطنیه ده ها مسجد زیبا وجود دارد که در داخل مساجد از طراحی و معماری بی نظیری استفاده شده است .

مطالب مرتبط : تور استانبول تیر 93 , تور استانبول تعطیلات تیر 93 , تور استانبول تابستان 93 , توراستانبول

 

هتل کارلتون استانبول ترکیه

دسته: هتلهای ترکیه

 

هتل کارلتون استانبول ترکیه

 

 هتل مجلل و مدرن کارلتون تا ایستگاههای حمل و نقل شهری وبازار بزرگ فقط 500 متر فاصله دارد و امکان اینترنت رایگان را برای مسافران و میهمانان خود فراهم کرده است .اتاقها به سبک زیبا و مدرن طراحی و دارای تلویزیون LCD  می باشند.همه روزه صبحانه به صورت بوفه سرو می شود. میهمانان و مسافران می توانند از غذاها و خوراکهای اروپایی و ترکی در وعده  ناهار و شام لذت ببرند. هتل یک کیلومتر تا ایاصوفیه و کاخ تاپکاپی , مسجد کبود, فاصله دارد. شانزده کیلومتر فرودگاه آتاتورک شهر استانبول تا هتل فاصله دارد.هتل امکاناتی از مانند: ماساژ - حمام ترکی و بخار -سونا - حمام ترکی-خانه داری -مرکز بدنسازی- اتو کشی - خشکشویی - صبحانه در اتاق -  صرافی می باشد.

مطالب مرتبط :  تور ترکیه تیر 93 , تور ترکیه تابستان 93تور ترکیه تعطیلات تیر 93

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: درباره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi
 

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول

این هتل 4 ستاره که در میدان تقسیم واقع شده است اتاقهایی با دکورهای زیبای کارتونی است و سراسر هتل با شخصیتهای کارتونی طراحی شده اند.هتل دارای یک رستوران شیشه ای است که در بالاترین طبقه واقع شده است و چشم انداز زیبای شهر نمایان است.هتل دارای ظرفیت صد نفر است و به مراکز فرهنگی ، کنسرتها و نمایشگاهها نزدیک است.

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,تور استانبول خرداد 93 ,رزرو تور استانبول,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,قیمت تور استانبول 93,تور استانبول بهار 93 ,تور ترکیه استانبول ,ارزانترین تور استانبول,تور لحظه آخری استانبول ,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,تور استانبول ارزان,تور استانبول 93 ,تور استانبول از مشهد
تور ترکیه استانبول   ,تور استانبول اردیبهشت 93

 

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

این هتل پنج ستاره که در نزدیک میدان تقسیم و مجیدیک لی قرار گرفته است خدماتی از قبیل پارکینگ رایگان،اینترنت بی سیم رایگان،اتاق جلسه و کنفرانس و بسیاری امکانات دیگر را ارائه می دهد.همه ی اتاقها مجهز به تلویزیون با گیرنده ماهواره ،اینترنت،حمام مجهز و اتاقهای مبله شده است.هتل دارای دو رستوران و دو تریا است و یک قنادی است و صبحانه به صورت سلف سرویس سرو می شود.هتل گرند جواهر تا فرودگاه آتاتورک هجده دقیقه فاصله دارد.

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,تور استانبول خرداد 93 ,رزرو تور استانبول,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,قیمت تور استانبول 93,تور استانبول بهار 93 ,تور ترکیه استانبول ,ارزانترین تور استانبول,تور لحظه آخری استانبول ,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,تور استانبول ارزان,تور استانبول 93 ,تور استانبول از مشهد
تور ترکیه استانبول   ,تور استانبول اردیبهشت 93

 

هتل کرون پلازای استانبول

هتل کرون پلازای استانبول

این هتل زیبای 5 ستاره در منطقه ای تاریخی از شهر استانبول قرار گرفته است.هتل در محیطی عالی قرار دارد و به راحتی به مراکز تاریخی ،مساجد و بازار دسترسی دارد.ایستگاه تراموا در نزدیکی هتل قرار دارد و به راحتی به تمام نقاط شهر دسترسی دارید.رستوران لاله که در هتل است انواع غذاهای خارجی را سرو میکند و صبحانه به صورت سلف سرویس است.هتل دارای سالن بدنسازی،استخر و حمام مجهز است.

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,تور استانبول خرداد 93 ,رزرو تور استانبول,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,قیمت تور استانبول 93,تور استانبول بهار 93 ,تور ترکیه استانبول ,ارزانترین تور استانبول,تور لحظه آخری استانبول ,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,تور استانبول ارزان,تور استانبول 93 ,تور استانبول از مشهد
تور ترکیه استانبول   ,تور استانبول اردیبهشت 93

 

هتل شرایتون آتاکوی استانبول

هتل شرایتون آتاکوی استانبول

هتل 5 ستاره شرایتون که به فرودگاه آتاتورک نزدیک است و در منطقه ی آتاکوی مارینا واقع شده است دارای چشم انداز زیبای دریای مرمر است.همه اتاقها با معماری مدرن و مجهز طراحی شده اند.هتل دارای استخر آب گرم و سرپوشیده ،سونا،زمین تنیس،سالن بدنسازی ،خدمات ماساژ و اینترنت پر سرعت است.هتل دارای دو رستوران که انواع غذاهای بین المللی و بومی را سرو میکنند تریای هتل انواع نوشیدنی با چشم انداز زیبای دریای مرمر  ارائه میکند.هتل نزدیک مراکز تجاری کاروس و گالریا قرار دارد.و تا بنای تاریخی سلطان احمد ده دقیقه فاصله دارد.هتل دارای ترانسفر به مراکز گردهمایی نیز هست

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,تور استانبول خرداد 93 ,رزرو تور استانبول,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,قیمت تور استانبول 93,تور استانبول بهار 93 ,تور ترکیه استانبول ,ارزانترین تور استانبول,تور لحظه آخری استانبول ,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,تور استانبول ارزان,تور استانبول 93 ,تور استانبول از مشهد
تور ترکیه استانبول   ,تور استانبول اردیبهشت 93

 

هتل هیلتون استانبول

هتل هیلتون استانبول

این هتل پنج ستاره که در قسمت اروپایی استانبول قرار گرفته است و رو به تنگه بسفر است.هتل دارای اتاقهای مجلل و با شکوه است اتاقها دارای پنجره های بزرگ حمام مدرن،بالکن رو به چشم انداز زیبای تنگه بسفر و باغ و به سبک هنری طراحی شده است.در رستوران هتل و تریا انواع غذها دریایی و نوشیدنی های گوناگون سرو می شود. در هنگام سرو عصرانه موسیقی پیانو زنده اجرا می شود.رستوران اژدها هتل غذاهای شسوانی و کاستونی را سرو میکند.مرکز سلامت هتل کلاسهای تنیس،اسکواش و ایروبیک را برگزار می کند.تختهای مخصوص آفتاب دورتا دور استخر چیده شده اند.هتل تا اتاق کنفرانس چهار صد متر و تا کاخ تاپکاپی سه و نیم کیلومتر فاصله داردو تا فرودگاه سی دقیقه و تا مترو ده دقیقه نیز فاصله دارد.

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,تور استانبول خرداد 93 ,رزرو تور استانبول,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,قیمت تور استانبول 93,تور استانبول بهار 93 ,تور ترکیه استانبول ,ارزانترین تور استانبول,تور لحظه آخری استانبول ,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,تور استانبول ارزان,تور استانبول 93 ,تور استانبول از مشهد
تور ترکیه استانبول   ,تور استانبول اردیبهشت 93

 

هتل سورملی استانبول

هتل سورملی استانبول

این هتل پنج ستاره که در مرکز تجاری و تفریحی استانبول واقع شده است و در مجاور تنگه بسفر و مرکز خرید مترو سیتی قرار دارد هتل به تمام راههای اصلی پیوسته است.و تمام اتاقها مجز می باشند.و رستوران هتل انواع غذهای ترکی و بین المللی را سرو میکند.

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,تور استانبول خرداد 93 ,رزرو تور استانبول,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,قیمت تور استانبول 93,تور استانبول بهار 93 ,تور ترکیه استانبول ,ارزانترین تور استانبول,تور لحظه آخری استانبول ,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,تور استانبول ارزان,تور استانبول 93 ,تور استانبول از مشهد
تور ترکیه استانبول   ,تور استانبول اردیبهشت 93

 

هتل ددمان استانبول

هتل ددمان استانبول

این هتل پنج ستاره در مرکز تجاری و اداری استانبول واقع شده است و به دلیل مجاور بودن با ایستگاه مترو به تمام نقاط شهر دسترسی راحت دارد.هتل دارای استخر سرپوشیده،سونا،جکوزی ،سالن بدنسازی است.

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,تور استانبول خرداد 93 ,رزرو تور استانبول,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,قیمت تور استانبول 93,تور استانبول بهار 93 ,تور ترکیه استانبول ,ارزانترین تور استانبول,تور لحظه آخری استانبول ,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,تور استانبول ارزان,تور استانبول 93 ,تور استانبول از مشهد
تور ترکیه استانبول   ,تور استانبول اردیبهشت 93

 

هتل تایتانیک بیزینس استانبول

هتل تایتانیک بیزینس استانبول

هتل پنج ستاره تایتانیک بیزینس که در قسمت آسیایی استانبول واقع شده است.اتاقهای هتل بسیار تمیز و راحت است و پرسنل هتل با کیفیت عالی از مسافران استقبال و پذیرایی میکنند.امکانهات رفاهی هتل از قبیل استخر روباز،ماساژ،سونا،مرکز سلامت و آبگرم،حمام ترکی،ایوان مخصوص آفتاب ،خدمات نگهداری از کودکان و اتاق بازیهای کامپیوتری است.هتل شامل صد و نود و دو اتاق است .در هتل یک صرافی ،اتاق جلسه ی مجهز و چندین فروشگاه وجود دارد.هتل دارای باغ است که میتوانید به استراحت بپردازید  و امکانات ورزشی مانند بیلیارد،پینگ پنگ و اسکواش دارد

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,تور استانبول خرداد 93 ,رزرو تور استانبول,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,قیمت تور استانبول 93,تور استانبول بهار 93 ,تور ترکیه استانبول ,ارزانترین تور استانبول,تور لحظه آخری استانبول ,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,تور استانبول ارزان,تور استانبول 93 ,تور استانبول از مشهد
تور ترکیه استانبول   ,تور استانبول اردیبهشت 93

 

هتل مارمارا تکسیم استانبول

هتل مار مارا تکسیم استانبول

این هتل مجلل پنج ستاره که در منطقه ی تکسیم واقع شده است در مجاور ایستگاه حمل و نقل واقع شده است.اتاقهای هتل بزرگ و شیک بوده و مجهز به تلویزیون ال سی دی ،حمام اختصاصی و مجهز،دکوراسیون مدرن،و بالکن با چشم انداز زیبای شهر است.دسترسی به پل بسفر و بازارهای معروف و کاخ تاریخی از این هتل بسیار راحت است و پیاده میتوانید بروید.رستوران موجود در هتل انواع غذاهای ترکی و عثمانی و نوشیدنی را سرو میکند.

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,تور استانبول خرداد 93 ,رزرو تور استانبول,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,قیمت تور استانبول 93,تور استانبول بهار 93 ,تور ترکیه استانبول ,ارزانترین تور استانبول,تور لحظه آخری استانبول ,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,تور استانبول ارزان,تور استانبول 93 ,تور استانبول از مشهد
تور ترکیه استانبول   ,تور استانبول اردیبهشت 93

 

 

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

هتل 5 ستاره الیت وورد که در موقعیتی عالی و نزدیک میدان تقسیم واقع شده است.هتل دارای دویست و چهل و پنج اتاق راحت و مدرن است.که دارای امکانات رفاهی مانند حمام مدرن و اتاقهای مبله شده به سبک کلاسیک است.هتل دارای 6 رستوران و تریا است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل باشگاه بدنسازی،استخر سرپوشیده و استخر مخصوص کودکان،حمام ترکی و سنتی است.هتل تا کاخ توپکاپی ،بازار و مسجد کبود سه کیلومتر فاصله دارد.

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,تور استانبول خرداد 93 ,رزرو تور استانبول,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,قیمت تور استانبول 93,تور استانبول بهار 93 ,تور ترکیه استانبول ,ارزانترین تور استانبول,تور لحظه آخری استانبول ,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,تور استانبول ارزان,تور استانبول 93 ,تور استانبول از مشهد
تور ترکیه استانبول   ,تور استانبول اردیبهشت 93

 

هتل گرند هالیک استانبول

هتل گرند هالیک استانبول

این هتل چهار ستاره در محیطی عالی استانبول واقع شده است و دسترسی راحت به همه ی مکانهای دیدنی و تفریحی شهر دارد.هتل گرند هالیک شامل صد و هفتاد و هفت اتاق و سوئیت است. و اتاقها مجهز به سیستم تهویه،اینترنت و امکانات لازم میباشد.هتل دارای سه رستوران و تریا می باشد که انواع غذاهای مدیترانه ای و ترکی را سرو میکنند.رستورانی با نام آدالی در طبقه 8 این هتل دارای چشم اندازه زیبای شهر است و انواع غذاهای ترکی را ارائه می دهد.هتل تا میدان تقسیم و بازار بزرگ فقط یک ربع فاصله دارد.ایستگاه مترو پنجاه متر با هتل فاصله دارد

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,تور استانبول خرداد 93 ,رزرو تور استانبول,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,قیمت تور استانبول 93,تور استانبول بهار 93 ,تور ترکیه استانبول ,ارزانترین تور استانبول,تور لحظه آخری استانبول ,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,تور استانبول ارزان,تور استانبول 93 ,تور استانبول از مشهد
تور ترکیه استانبول   ,تور استانبول اردیبهشت 93

 

هتل گراند لیزا استانبول

این هتل سه ستاره که در منطقه ی تاپکاپی واقع شده است. هتل در کنار بازار بزرگ،موزه ایا صوفیه،کاخ تاپکاپی،مسجد کبود ،بازار گراند و دانشگاه استانبول وقرار گرفته است.هتل دارای سی و شش اتاق مجهز و تزیین شده است. همچنین دارای سیستم تهویه،تلویزیون،اینترنت بی سیم و تلفن با خط مستقیم است.

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,تور استانبول خرداد 93 ,رزرو تور استانبول,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,قیمت تور استانبول 93,تور استانبول بهار 93 ,تور ترکیه استانبول ,ارزانترین تور استانبول,تور لحظه آخری استانبول ,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,تور استانبول ارزان,تور استانبول 93 ,تور استانبول از مشهد
تور ترکیه استانبول   ,تور استانبول اردیبهشت 93


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: ,تور استانبول خرداد 93 ,رزرو تور استانبول,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,قیمت تور استانبول 93,تور استانبول بهار 93 ,تور ترکیه استانبول ,ارزانترین تور استانبول,تور لحظه آخری استانبول ,تور استانبول تعطیلات خرداد 93 ,تور استانبول ارزان,تور استانبول 93 ,تور استانبول از مشهد تور ترکیه استانبول ,تور استانبول اردیبهشت 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi
 

هتل کرون پلازای استانبول

 

هتل کرون پلازای استانبول

این هتل زیبای 5 ستاره در منطقه ای تاریخی از شهر استانبول قرار گرفته است.هتل در محیطی عالی قرار دارد و به راحتی به مراکز تاریخی ،مساجد و بازار دسترسی دارد.ایستگاه تراموا در نزدیکی هتل قرار دارد و به راحتی به تمام نقاط شهر دسترسی دارید.رستوران لاله که در هتل است انواع غذاهای خارجی را سرو میکند و صبحانه به صورت سلف سرویس است.هتل دارای سالن بدنسازی،استخر و حمام مجهز است.

 

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,قیمت تور استانبول ,نرخ تور استانبول,تور استانبول 93 ,رزرو تور استانبول,تور استانبول اردیبهشت 93 ,تور ارزان استانبول,تور ترکیه استانبول ,رزرو تور استانبول,تور استانبول بهار 93 ,تور استانبول ,تور ارزان قیمت استانبول,تور استانبول از مشهد

 

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

هتل 5 ستاره الیت وورد که در موقعیتی عالی و نزدیک میدان تقسیم واقع شده است.هتل دارای دویست و چهل و پنج اتاق راحت و مدرن است.که دارای امکانات رفاهی مانند حمام مدرن و اتاقهای مبله شده به سبک کلاسیک است.هتل دارای 6 رستوران و تریا است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل باشگاه بدنسازی،استخر سرپوشیده و استخر مخصوص کودکان،حمام ترکی و سنتی است.هتل تا کاخ توپکاپی ،بازار و مسجد کبود سه کیلومتر فاصله دارد.

 

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,قیمت تور استانبول ,نرخ تور استانبول,تور استانبول 93 ,رزرو تور استانبول,تور استانبول اردیبهشت 93 ,تور ارزان استانبول,تور ترکیه استانبول ,رزرو تور استانبول,تور استانبول بهار 93 ,تور استانبول ,تور ارزان قیمت استانبول,تور استانبول از مشهد

 

هتل تایتانیک بیزینس استانبول

هتل تایتانیک بیزینس استانبول

هتل پنج ستاره تایتانیک بیزینس که در قسمت آسیایی استانبول واقع شده است.اتاقهای هتل بسیار تمیز و راحت است و پرسنل هتل با کیفیت عالی از مسافران استقبال و پذیرایی میکنند.امکانهات رفاهی هتل از قبیل استخر روباز،ماساژ،سونا،مرکز سلامت و آبگرم،حمام ترکی،ایوان مخصوص آفتاب ،خدمات نگهداری از کودکان و اتاق بازیهای کامپیوتری است.هتل شامل صد و نود و دو اتاق است .در هتل یک صرافی ،اتاق جلسه ی مجهز و چندین فروشگاه وجود دارد.هتل دارای باغ است که میتوانید به استراحت بپردازید  و امکانات ورزشی مانند بیلیارد،پینگ پنگ و اسکواش دارد

 

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,قیمت تور استانبول ,نرخ تور استانبول,تور استانبول 93 ,رزرو تور استانبول,تور استانبول اردیبهشت 93 ,تور ارزان استانبول,تور ترکیه استانبول ,رزرو تور استانبول,تور استانبول بهار 93 ,تور استانبول ,تور ارزان قیمت استانبول,تور استانبول از مشهد

 

 

هتل تکسیم گونن استانبول

هتل تکسیم گونن استانبول

هتل چهار ستاره تکسیم گونن که در مرکز شهر استانبول و در میدان تقسیم واقع شده است.این هتل در نزدیکی مراکز تفریحی شهر واقع شده است.و در اطراف هتل سالن اپرا،بار و کافه ها،تئاترهای فراوان،ساختمانهای مدرن سرامیکی و گالری های هنری وجود دارند.همه ی اتاقها مجهز و مدرن بوده و در هنگام ورود از شما استقبال خواهد شد.هتل دارای رستوران است که انواع خوراکهای بین المللی و ترکی را ارائه میدهد.

 

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,قیمت تور استانبول ,نرخ تور استانبول,تور استانبول 93 ,رزرو تور استانبول,تور استانبول اردیبهشت 93 ,تور ارزان استانبول,تور ترکیه استانبول ,رزرو تور استانبول,تور استانبول بهار 93 ,تور استانبول ,تور ارزان قیمت استانبول,تور استانبول از مشهد

 

 

هتل گراند لیزا استانبول

 

هتل گراند لیزا استانبول

این هتل سه ستاره که در منطقه ی تاپکاپی واقع شده است. هتل در کنار بازار بزرگ،موزه ایا صوفیه،کاخ تاپکاپی،مسجد کبود ،بازار گراند و دانشگاه استانبول وقرار گرفته است.هتل دارای سی و شش اتاق مجهز و تزیین شده است. همچنین دارای سیستم تهویه،تلویزیون،اینترنت بی سیم و تلفن با خط مستقیم است.

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,قیمت تور استانبول ,نرخ تور استانبول,تور استانبول 93 ,رزرو تور استانبول,تور استانبول اردیبهشت 93 ,تور ارزان استانبول,تور ترکیه استانبول ,رزرو تور استانبول,تور استانبول بهار 93 ,تور استانبول ,تور ارزان قیمت استانبول,تور استانبول از مشهد

 

هتل تایتانیک سیتی استانبول

هتل تایتانیک سیتی استانبول

هتل چهار ستاره و جدید تایتانیک سیتی دارای امکانات ورزشی و فضایی مدرن و و زیبا است این هتل در میدان تقسیم و مرکز شهر استانبول واقع شده است این هتل به مراکز خرید و مراکز فرهنگی و تفریحی نزدیک است و به دلیل نزدیک بودن به حمل و نقل به راحتی به تمام نقاط شهر دسترسی دارد.

 

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,قیمت تور استانبول ,نرخ تور استانبول,تور استانبول 93 ,رزرو تور استانبول,تور استانبول اردیبهشت 93 ,تور ارزان استانبول,تور ترکیه استانبول ,رزرو تور استانبول,تور استانبول بهار 93 ,تور استانبول ,تور ارزان قیمت استانبول,تور استانبول از مشهد

 

 

هتل کریستال استانبول

هتل کریستال استانبول

این هتل چهار ستاره که در نزدیکی میدان تقسیم است و تا ایستگاه اتوبوس صد متر فاصله دارد .هتلی دارای اتاقها و سوئیت های بزرگ و راحت است دارای اینترنت بی سیم رایگان است.و استخر سرپوشیده،سونا،حمام ترکی و مرکز تفریحی است .هتل نزدیک مراکز خرید،بارها و رستورانها قرار گرفته است.

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,قیمت تور استانبول ,نرخ تور استانبول,تور استانبول 93 ,رزرو تور استانبول,تور استانبول اردیبهشت 93 ,تور ارزان استانبول,تور ترکیه استانبول ,رزرو تور استانبول,تور استانبول بهار 93 ,تور استانبول ,تور ارزان قیمت استانبول,تور استانبول از مشهد


 

هتل سوئیسواتل بوسفوروس استانبول

 

 هتل سوئیسواتل بوسفوروس استانبول

این هتل 5 ستاره در مرکز شهر استانبول واقع شده استو دارای چشم انداز زیبای در یا و در میان باغ بزرگ است.هتل دارای چهار صدو نود و هفت اتاق با چشم انداز تنگه بسفر است.اتاقها به سبک اروپایی تزیین شده و دارای حمام لوکس است. هتل دارای هفت رستوران و تریا است .هتل تا منطقه شهر تاریخی تاپکاپی،مسجد کبود و بازار بزرگ پانزده دقیقه فاصله دارد.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل استخر آب گرم ،استخر رو باز و سر پوشیده است

 

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,قیمت تور استانبول ,نرخ تور استانبول,تور استانبول 93 ,رزرو تور استانبول,تور استانبول اردیبهشت 93 ,تور ارزان استانبول,تور ترکیه استانبول ,رزرو تور استانبول,تور استانبول بهار 93 ,تور استانبول ,تور ارزان قیمت استانبول,تور استانبول از مشهد

 

 

هتل پیانو فورت استانبول

این هتل 3 ستاره در محیطی عالی در شهر استانبول واقع شده است اتاقهای هتل دارای امکانات مجهز بوده و دارای تلویزیون ال سی دی،سیستم تهویه،تریا و عایق صوتی است.هتل دارای باشگاه سلامت،مرکز آب گرم،سونا ،حمام سنتی و اتاق بخار است هتل در منطقه ی باستانی فاتیح که سه کیلومتر از مسجد سلطان احمد فاصله دارد واقع شده است

 

 

 

هتل لیبرتی استانبول

هتل لیبرتی استانبول

این هتل 3 ستاره تنها ده دقیقه تا بازار بزرگ فاصله دارد هتل دارای امکاناتی مانند اینترنت رایگان،صبحانه در اتاق و سوئیت مخصوص میباشد.همه ی اتاقها مجهز به سیستم تهویه مطبوع،حمام شخصی و مینی بار است.به صورت شبانه روزی پذیرای میهمانان است.رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی را سرو میکند هتل تا مکان تاریخی سلطان احمد دو و نیم کیلومتر فاصله دارد و تا مسجد کبود و کاخ تاپکاپی میتوانید پیاده بروید.

مطالب مرتبط با تور استانبول:تور استانبول,قیمت تور استانبول ,نرخ تور استانبول,تور استانبول 93 ,رزرو تور استانبول,تور استانبول اردیبهشت 93 ,تور ارزان استانبول,تور ترکیه استانبول ,رزرو تور استانبول,تور استانبول بهار 93 ,تور استانبول ,تور ارزان قیمت استانبول,تور استانبول از مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: ,قیمت تور استانبول ,نرخ تور استانبول,تور استانبول 93 ,رزرو تور استانبول,تور استانبول اردیبهشت 93 ,تور ارزان استانبول,تور ترکیه استانبول ,رزرو تور استانبول,تور استانبول بهار 93 ,تور استانبول ,تور ارزان قیمت استانبول,تور استانبول از مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد